Співпраця між двома автогігантами почалася ще у 2019, коли компанії оголосили про спільні розробки у найбільш популярних сегментах авторинку.
Першою ластівкою цього проєкту став випуск середньорозмірного пікапа Volkswagen Amarok. Його було збудовано на платформі T6 нового Ford Ranger. Плюс у тому, що будь-який магазин автозапчастин міг запропонувати понад 80% спільних взаємозамінних деталей. На черзі новий проєкт — електричний Ford Explorer для Європи.
Одразу варто зазначити, що європейський Ford Explorer не має нічого спільного з великим позашляховиком з цією ж назвою, який продається в США. Volkswagen побудує пару електромобілів для Ford у Європі на своїй платформі MEB: позашляховик середнього розміру та «спортивний кросовер». Сьогодні розсекретили деталі першого — середньорозмірного Ford Explorer.
Це в основному компактний електричний позашляховик Volkswagen ID4 навіть з дуже схожим загальним дизайном кузова. Відмінності, звісно, є. Перш за все це передня панель з новою оптикою, лінія даху (плаваючий, над затемненими стійками) більш традиційно схожа на позашляховики, ніж у витонченішого та м’якшого ID4.
Крім того, він має деякі унікальні новинки, такі як поворотний екран інформаційно-розважальної системи та великий центральний ящик для зберігання речей із «прихованою шафкою». Європейське походження електрокара навряд чи буде бентежити когось з покупців. Адже концерн Ford-Werke GmbH існує вже 100 років.
Повні технічні характеристики не оприлюднені, але Ford зазначає, що кросовер має довжину приблизно 4500 мм від бампера до бампера. Для порівняння, Explorer для американського ринку (який доступний у деяких європейських країнах) має довжину приблизно 5050 мм.
Explorer буде доступний у варіантах із заднім і повним приводом, але інші деталі, як-от специфікації трансмісії та запас ходу, місткість, яку має тяговий акумулятор автомобільний, поки що недоступні. Не треба очікувати, що вони стануть сюрпризом. Достатньо поглянути на європейські специфікації VW ID4, щоб отримати певне уявлення про технічні характеристики.
Наприклад, повнопривідний ID4 має два електродвигуни, один з яких приводить в дію передню вісь, а інший — задню. Його двомоторна система розвиває 295 кінських сил, а на одній зарядці повнопривідна версія здатна проїхати до 400 км. Передньопривідний кросовер може проїхати без зарядження трохи більше, від 420 до 450 км залежно від комплектації автомобіля.